Termeni si Conditii
Generalitati
Urmatoarele conditii se vor aplica la cumpararea bunurilor, precum și la furnizarea de servicii adiacente, de la SC LEONA MARMURA GRANIT SRL ,de către client (consumator), persoana fizica sau juridica, prin intermediul magazinului virtual- web site-ului www.de-piatra.ro.
Consumatorul este de acord cu acceptarea acestor conditii de vânzare-cumparare, in trimiterea unei comenzi societății, prin incheierea contractului de vanzare la distanța. Prin bifarea casutei cu „ Am citit termenii si conditiile De-piatra” inainte de lansarea comenzii sau de plata acesteia, cumparatorul accepta in mod expres termenii si conditiile de mai jos si se obliga la respectarea lor.
Aceste conditii nu se vor modifica, cu exceptia unor acorduri in scris efectuate de societate.
Drepturile statutare ale societatii nu vor fi afectate.
Accesarea, utilizarea sau navigarea pe acest site de catre vizitatori si utilizatori implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos.
Definitii
Bun – inseamna produsul pe care consumatorul il comanda de la societate si face obiectul comenzii prin intermediul prezentului website.
Pret – inseamna pretul pentru bunuri, cu exceptia (acolo unde este cazul) a taxelor de livrare, de impachetare si asigurare.
Zi lucratoare – inseamna zilele cuprinse intre luni si vineri inclusiv, dar cu excluderea zilelor bancare si a zilelor nelucratoare legale.
Descrierea bunurilor
Toate descrierile, specificatiile si reclamele cu privire la bunurile de pe website-ul societatii sunt doar in scop informativ si pot suporta modificari in momentul in care efectuati o comanda/achizitie. Orice eroare sau omisiune, tipografica sau de redactare, care apare in literatura de vânzare, oferte, lista de preturi, factura sau alt document sau informatii eliberate de societate se vor corecta fara nici o raspundere din partea societatii.
Societatea pune la dispozitia cumparatorului mostre pentru a verifica materialul ce urmeaza a fi comandat,acest lucru fiind gandit doar pentru a ajuta clientul sa decida asupra materialului folosit si pentru a proba veridicitatea celor expuse pe website-ul societatii SC LEONA MARMURA GRANIT SRL. Mostrele nu pot fi identice cu produsele ce urmeaza a fi livrate deoarece sunt confectionate din piatra naturala, iar variatiile de culoare, nuanta, textura, dimensiunea dintre loturile de piatra si alte asemenea sunt normale in privinta acestor produse, variatiile neputand fi controlate in mod direct de catra Vanzator sau furnizorii vanzatorului. Acelasi lucru este valabil si in cazul imaginilor de produse expuse pe magazinul online, ele neputand fi identice cu produsele ce urmeaza a fi livrate, in ceea ce priveste culoarea, nuanta, textura, venatura etc.
In considerarea tipului produselor (piatra naturala) Cumparatorul declara in mod expres ca a fost informat si ca accepta urmatoarele:
a. toate descrierile,imaginile (atat cele printate cat si cele de pe internet) si mostrele transmise prin curier sau predate in showroom-ul Vanzatorului pot oferi exclusiv o reprezentare aproximativa a produselor;
b. intrucat produsele sunt naturale, exista intre loturi variatii geologice in ceea ce priveste culoarea, marcajele, textura, dimensiunea;
c. toate tipurile de piatra naturala sunt intr-o anumita masura poroase si trebuie impermeabilizate conform incadrarii;
d. unele produse se pot zgaria sau ciobi usor, astfel incat trebuie acordata o atentie sporita manipularii si transportului de piatra naturala;
e. procentul de ciobituri sau sparturi intr-o comanda poate fi intre 1 si 5 %, care se stabileste din cantitatea livrata, fara ca Vanzatorul sa fie obligat la plata unor daune sau despagubiri si fara sa aiba obligatia returnarii sau achitarii oricaror sume catre Cumparator. In situatia in care procentul mentionat mai sus este depasit Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca produsele sparte sau deteriorate ce depasesc procentul de 1-5%, in cazul in care deteriorarea este imputabila Vanzatorului.
Preturi
Preturile oferite sunt bazate pe costurile curente,sunt afisate in LEI(RON) si nu includ TVA. Ele pot fi modificate atunci când s-a strecurat vreo eroare sau omisiune.
Niciun produs nu are costul de livrare inclus in pret. Livrarea produselor la adresa indicata de Cumparator se va face cu achitarea costurilor aferente, la care se va aplica TVA.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile afisate pe website, nefiind obligat sa anunte in prealabil intentia de modificare a acestora. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va modifica in nicio situatie preturile unei comenzi active si pentru care a fost incasat un avans de la Cumparator.
In cazul in care pretul unor produse comandate, dar pentru care nu s-a incasat un avans de la Cumparator, se schimba, Vanzatorul va trimite o notificare prin care il va informa pe Cumparator, care va avea posibilitatea de a se retrage prin transmiterea unei instiintari Vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea notificarii cu privire la modificarea pretului.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data confirmarii comenzii de catre Vanzator si are o valabilitate de 24 de ore de la comunicare. Pentru a mentine valabilitatea rezervarii, Cumparatorul se angajeaza sa efectueze plata integrala sau cel putin plata unui avans (40%) in perioada de valabilitate sus-mentionata. In caz contrar rezervarea va fi anulata, iar marfa/materia prima va reveni in stoc, disponibila pentru vanzare. Pretul comunicat la data confirmarii comenzii va include toate taxele aplicabile, precum si pretul aferent serviciilor de transport, in cazul in care se solicita transport prin intermediul Vanzatorului. Costul de transport este mentionat separat pe comanda/factura proforma. La fel va fi mentionat separat, pe comanda/factura proforma, costul ambalajului, deoarece suntem obligati conform legislatiei privind protectia mediului sa respectam normele in vigoare.
Plati
Comenzile se achita intotdeauna integral inainte de livrare/ridicare din showroom/ depozit. In cazul produselor care se executa la comanda si fac obiectul unor comenzi speciale, cumparatorul va achita minim un avans de 40% din pretul produselor la momentul plasarii comenzii, iar diferenta de pret se va achita de catre cumparator vanzatorului cu cel putin doua zile inainte de data anuntata pentru livrare, cu exceptia livrarilor cu ridicare din showroom, cand restul de plata se poate achita numerar, inaintea incarcarii.
Disponibilitatea bunurilor/produselor
Daca bunurile se afla in stoc in depozitul Vanzatorului, atunci vor fi eliberate din depozit in vederea livrarii in termen de 2 zile lucratoare, cu excluderea zilei de efectuare a comenzii. Timpul de livrare a bunurilor depinde de metoda de livrare selectata de catre Cumparator.
In cazul in care bunurile Vanzatorului nu se afla in stoc din orice motiv, Vanzatorul va notifica Cumparatorul cu privire la acest lucru si il va instiinta cu privire la o data anticipata la care produsele vor fi disponibile pentru a fi livrate.
Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele nu sunt disponibile pentru a fi livrate la momentul plasarii comenzii de catre Cumparator.
Comandarea bunurilor – pasi tehnici
Folosind meniul aferent categoriilor si subcategoriilor, Cumparatorul selecteaza produsul care se potriveste dorintelor si necesitatilor sale. De asemenea, cautarea produselor se poate face si prin folosirea campului de căutare.
A. Selectare produs
Pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi, se apasa butonul “adauga in cos”
Dupa adaugarea unui produs in cos, Cumparatorul va fi redirectionat in cosul de cumparaturi, unde poate actualiza cantitatea produselor adaugate in cos sau elimina produse din cosul de cumparaturi. Din cos poate finaliza comanda sau se poate intoarce in magazin pentru continuarea cumparaturilor.
Valoarea costului de livrare se adauga automat la valoarea comenzii. Costul pentru transportul produselor difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de catre Cumparator, precum si de localitatea de destinatie.
B. Trimiterea comenzii
Daca are deja cont in magazinul online al Vanzatorului, Cumparatorul se poate autentifica cu adresa de email si parola pentru a folosi informatiile privind livrarea si facturarea existente in cont.
Daca nu are cont, Cumparatorul isi poti crea un cont nou completand datele necesare sau poate opta pentru “trimite comanda fara sa te inregistrezi” – comanda rapida, fara a isi crea un cont pe site-ul Vanzatorului.
C. Facturare
In urmatoarea faza, Cumparatorul va trebui sa completeze datele de facturare. Astfel, are optiunea de a comanda in calitate de persoana fizica, juridica sau asociatie, prin completarea campurilor aferente tipului de persoana.
Daca adresa de facturare difera de adresa de livrare, se debifeaza optiunea “Datele facturii sunt identice cu datele de livrare” si se introduce o adresa de livrare noua.
D. Alegerea modalitatii de livrare
La completarea unei comenzi, Cumparatorul are posibilitatea de a-si alege modalitatea de livrare.
Cele trei modalitati de livrare pe care compania Leona Marmura Granit le pune la dispozitie Cumparatorilor sai sunt:
– livrarea prin parteneri
– livrarea prin curier pentru anumite produse selectate de Vanzator
– ridicarea de la showroom-ul/depozitul De-piatra din Intrarea Biruintei 3,Pantelimon, Ilfov.
E. Alegerea modalitatii de plata.
In functie de modalitatea de livrare, Leona Marmura Granit va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
-Online prin www.mobilpay.ro
-Ordin de plata bancar
-Plata cu card pentru livrarile care se fac prin ridicare de la show-room, direct de catre cumparator
-Numerar la casierie pentru livrarile care se fac prin ridicare de la show-room, direct de catre cumparator
Vanzatorul va emite, pe baza informatiilor detinute de acesta si a celor furnizate de Cumparator, o factura pentru bunurile livrate.
F. Finalizare comanda
Dupa ce Cumparatorul a ales modalitatea de livrare si de plata si si-a exprimat acordul prin bifarea optiunii “Sunt de acord cu clauzele contractului la distanta si utilizarea tehnicilor de comunicare la distanta”, va apasa butonul “Trimite comanda”, iar comanda sa va intra in curs de procesare.
Dupa trimiterea comenzii, Cumparatorul va primi un email de confirmare din partea Vanzatorului, referitor la receptionarea comenzii. Ulterior Vanzatorul va mai transmite un email de confirmare a procesarii comenzii lansate de catre Client.
Odata lansata comanda online, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) precum si cu modul de operare al Vanzatorului. Orice comanda confirmata de Vanzator, implica Vanzatorul si Cumparatorul intr-un contract la distanta.
Momentul încheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv, al incheierii contractului de vanzare cu persoana juridica, îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare din partea Vanzatorului.
Consumatorul este responsabil de comandarea a suficiente produse pentru lucrarea la care vor fi folosite.
Se recomanda transmiterea unei comenzi complete si satisfacatoare inaintea montajului.
Orarul de functionare
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara de luni pana vineri in intervalul 8,00-17,00. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Orarul de functionare este 8,00-17,00 de luni pana vineri si sambata de la 10,00 la 15.00.
Livrarea
Bunurile comandate, daca acest lucru este posibil, vor fi eliberate din depozit pentru livrare in mod normal in 2 zile lucratoare, cu exceptia zilei in care s-a efectuat comanda si vor fi trimise doar la adresa indicata de Cumparator. Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicata, conditiile meteo, si alti factori si va fi comunicata de catre Vanzator Cumparatorului. Livrarea va avea loc in mod normal in intervalul luni-vineri intre 8,00 si 17,00. Sambata nu se pot face ridicari direct din show-room.
Orice date care sunt fixate pentru livrarea bunurilor sunt aproximative si Vanzatorul nu va fi responsabil pentru orice intarziere, indiferent care a fost cauza acestui fapt. Bunurile pot fi livrate de Vanzator inaintea datei de livrare fixate, cu respectarea obligatiei de informare prealabila a Cumparatorului.
Daca Vanzatorul nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite bunurile comandate de Cumparator (si aflate in stoc) in 14 zile de la efectuarea comenzii, Cumparatorul are dreptul de a anula comanda, iar Vanzatorul va rambursa orice sume platite de Cumparator pentru aceste bunuri. Vanzatorul nu va fi responsabil de niciun fel de pierderi suferite de Cumparator pentru livrari intarziate sau imposibilitatea efectuarii livrarii din motive ce tin de Cumparator.
In cazul in care Cumparatorul sau un reprezentant al acestuia nu este la adresa indicata pentru livrare, facand imposibila predarea bunurilor de catre personalul de livrare, costurile de retur vor fi achitate de Cumparator Vanzatorului in termen de 5 zile de la emiterea facturii aferente.
Daca Cumparatorul va face o solicitare de revenire pentru livrarea bunurilor, acesta va putea fi obligat la achitarea catre Vanzator, inainte de livrare, a unui nou cost de transport.
Cumparatorul este de drept in intarziere cu privire la obligatia de preluare a bunurilor in termenele specificate mai jos, acestea calculandu-se dupa cum urmeaza:
*7-10 zile calendaristice maxim pentru bunurile de stoc, de la data incasarii pretului comenzii
*5 zile calendaristice pentru comenzi de piese speciale, de la data informarii clientului asupra sosirii comenzii in depozitul/showroom-ul DE-PIATRA.
In cazul in care, din orice motive imputabile Cumparatorului, livrarea nu are loc la data scadenta, Cumparatorul se obliga sa achite Vanzatorului 0.5 % din valoarea totala a comenzii, pe zi de intarziere, cu titlul de penalitate contractuala. Daca livrarea nu are loc, din orice motive imputabile Cumparatorului, incepand cu a saptea luna, cumparatorul va pierde orice sume achitate, iar marfa va reveni in proprietatea Vanzatorului.
SC LEONA MARMURA GRANIT SRL asigura transportul pentru clientii sai, insa acest serviciu nu este unul gratuit, ci contra cost. Cotatiile de transport sunt oferite de catre consilierii nostri in functie de destinatie, cantitate, tonaj si specificatiile clientului.
SC LEONA MARMURA GRANIT SRL livreaza marfa in toata tara si Europa; o companie de transport independenta se angajeaza sa efectueze livrarile in numele nostru. Toate livrarile sunt efectuate cu ajutorul vehiculelor de tonaj mare, incepand de la 1 tona. Vom face tot ce este posibil pentru a livra produsele cat mai aproape posibil de proprietatea dumneavoastra. Va rugam sa va asigurati ca aveti posibilitatea de a aduce produsele pe proprietatea dumneavoastra, atunci cand acestea sosesc. Descarcarea nu intra in sarcina Vanzatorului, in asa fel incat cumparatorul, pe cheltuiala sa, va asigura descarcarea in cel mai scurt timp.
Cumparatorul se obliga sa informeze Vanzatorul la momentul indicarii locului de livrare daca exista eventuale restrictii de acces sau dificultati pe care le-ar putea intampina o masina de transport marfa. Cumparatorul este obligat ca la adresa de livrare sa asigure prezenta unui imputernicit pentru a semna documentele aferente livrarii si receptiei si pentru a supraveghea descarcarea. Bunurile se livreaza pe costurile Cumparatorului, dar prin mijloacele Vanzatorului, la adresa indicata de catre Cumparator. Pretul aferent serviciului de transport se stabileste si se evidentiaza separat si este purtator de TVA. In cazul in care caracteristicile locatiei indicate nu permit descarcarea si stationarea masinilor de transport marfa, Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului pentru nelivrarea marfii in timp sau refuzul de livrare.
In aceste cazuri, Cumparatorul se obliga sa puna la dispozitia personalului de livrare cel mai apropiat punct accesibil de descarcare, iar in caz contrar, Cumparatorul se obliga sa achite Vanzatorului contravaloarea tur-retur a transportului, precum si costurile aferente unei livrari ulterioare, efectuate cu alte mijloace de transport ce se pot incadra in locatia respectiva.
Personalul de livrare nu are obligatia de a manipula bunurile livrate.
In mod normal, livrarile noastre sunt efectuate in termen de 2 zile lucratoare, de luni pana vineri, intre orele 9 si 17. Puteti specifica o data de livrare preferata pentru ca sa incercam sa ne ajustam programului dvs., fara costuri suplimentare. De asemenea, putem aranja livrari la ora fixa, livrari a doua zi sau livrari sambata, toate acestea contra unei mici taxe suplimentare. Totusi marfa se livreaza sau se ridica intr-un termen de maxim 5 zile calendaristice de la momentul informarii ca marfa este disponibila pe stoc pentru a fi ridicata sau livrata.
Ne vom stradui intotdeauna sa va oferim cele mai bune servicii posibile. Daca aveti orice tip de cerinte speciale legate de livrare, va rugam sa informati personalul nostru atunci cand plasati comanda dumneavoastra. Se poate aplica o taxa suplimentara pentru orice cerinte speciale. Puteti, de asemenea, sa va ridicati marfa dvs. din showroom-ul nostru din Intrarea Biruintei 3, Pantelimon,Ilfov. Va rugam sa ne contactati inainte de a veni sa ridicati marfa, pentru a va asigura de disponibilitatea acesteia sau pentru a aranja livrarea acesteia la adresa dumneavoastra.
Efectuarea receptiei
Bunurile se receptioneaza la incarcare, in cazul ridicarii comenzii din showroom si la descarcare, in cazul livrarii la adresa indicata de Cumparator.
La data livrarii se verifica starea tehnica a bunurilor livrate, partile urmand sa semneze, fie prin reprezentantii autorizati fie prin mandatarii acestora, factura fiscala si avizul de insotire marfa fara obiectiuni, in cazul in care starea tehnica a produselor livrate este considerata satisfacatoare.
In cazul in care exista produse deteriorate/lipsa, acest lucru va fi consemnat direct pe avizul de insotire, iar Cumparatorul nu va accepta descarcarea pentru produsele deteriorate fara sa anunte inainte Vanzatorul telefonic si sa transmita poze prin email. Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca/ suplineasca produsele deteriorate/lipsa in termen de cel mult 5 zile de la data constatarii, in cazul produselor ce se afla pe stoc sau nu fac obiectul unor comenzi speciale. Orice alta reclamatie ulterioara nu va fi acceptata. Orice defect, neconcordanta, lipsa se va constata la incarcarea/receptia marfii, iar reclamatiile ulterioare nu vor fi acceptate. Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele se deterioreaza ca urmare a oricaror actiuni ale Cumparatorului in cadrul operatiunilor de descarcare ca urmare a livrarii produselor.
Clientul poate opta pentru ridicarea personala sau prin reprezentant a comenzii, direct de la sediul Vanzatorului din Intrarea Biruintei 3, Pantelimon, Ilfov, cu o instiintare prealabila si doar cu un vehicul ce poate fi incarcat cu un motostivuitor / utilaj de incarcare-descarcare.
Procentul admis de marfa ce poate prezenta mici ciobituri / sparturi sau zgarieturi este intre 1 si 5 % maxim din cantitatea livrata.
Valabilitate promotii
– pentru perioadele limitate de timp specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul virtual;
– in limitele stocurilor disponibile.
Leona Marmura Granit nu poate fi facuta responsabila pentru prejudiciile create de informatiile publicate in magazinul virtual din eroare sau pe website-uri partenere.
Leona Marmura Granit isi rezerva dreptul de a completa si/sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.
Leona Marmura Granit isi rezerva dreptul de a contacta vizitatorul magazinului virtual pe email sau telefonic, daca in urma interactiunii cu site-ul, acesta completeaza datele de identificare si de contact si solicita in mod expres orice tip de informatie disponibila.
Confidentialitate
Cumparatorul nu va face publice, unor terti, prin orice mijloace, nicio informatie cu caracter privat primita de la Vanzator, sub sanctiunea obligarii acestuia la plata de daune interese.
Vanzatorul isi rezerva dreptul a folosi informatiile furnizate de catre Cumparator in vederea realizarii contractului la distanta. De asemenea Cumparatorul nu va face publice niciunei terte parti nicio informatie cu privire la comanda fara acordul scris al Vanzatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul, in baza acordului prealabil al utilizatorului, de a stoca si folosi in interes propriu, in scopul realizarii activitatilor de marketing, informare, facturare sau alte asemenea, orice informatie furnizata de catre Cumparator prin intermediul site-ului www.de-piatra.ro.
De asemenea el nu va furniza niciunei terte parti informatiile primite de la Cumparator, cu exceptia partenerilor agreati, furnizori de servicii cu care exista un contract prin care se protejeaza aceste date primite de la Cumparator.
Atunci cand utilizeaza website-ul Vanzatorului, utilizatorul / Cumparatorul va furniza Vanzatorului informatii personale pe care aceasta le va folosi doar in completarea comenzii, in pregatirea livrarii, in caz de nelamuriri care pot aparea si in informarea Cumparatorului cu privire la orice oferte speciale sau noi game de produse.
Transferul proprietatii
Transferul proprietatii asupra produselor va opera la data incasarii pretului acestora de catre Vanzator, iar transferul riscurilor aferente acestuia va opera dupa incarcarea marfii in mijlocul de transport.
Exercitarea dreptului de retragere. Acceptarea bunurilor si politica de retur
Cumparatorul va refuza bunurile livrate in cazul in care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate in comanda. In acest caz Vanzatorul isi asuma responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.
Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prevederi contractuale aplicabile doar cumparatorilor persoane fizice si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele comandate si achizitionate online, livrate de catre Vânzător.
Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat/transportator. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier/transportator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (fara urme de montaj, in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit).
Cumparatorul va trebui sa suporte costurile suplimentare aferente returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Returul produselor se face in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii produselor, in baza formularului de retur pe care il puteti accesa aici, iar pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel mai tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.
Rambursarea sumelor se face in termen de 14 zile calendaristice de la transmiterea formularului de retur, in contul bancar indicat obligatoriu de catre Cumparator in Formularul de Retur.
Suma rambursata va fi egala cu suma rezultata prin retinerea de catre Vanzator, din pretul achitat de Cumparator, a sumelor aferente cheltuielilor de transport si livrare. Restituirea sumelor incasate, in cazul in care Cumparatorul nu doreste un alt produs, se va face prin transfer bancar, in contul indicat in scris pe Formularul de Retur de catre Cumparator.
Nu pot fi returnate produse care:
– depasesc termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii;
– fac parte din Gama Piese Speciale-Trepte/Glafuri/Blaturi;
– corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
– au facut obiectul unei comenzi speciale;
– au facut obiectul unei lichidari finale de stoc, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului;
– au fost distinct personalizate la cererea Cumparatorului;
– au fost executate dupa specificatiile Cumparatorului;
– prezinta urme de lovire sau deteriorare;
– prezinta urme vizibile de uzura, adeziv;
Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta intiala, intacte (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de adeziv sau alte asemenea substante. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac,lada etc), si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achiziție.
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Pentru produsele ridicate de catre Cumparator direct din magazin/showroom, pentru care Cumparatorul a avut posibilitatea verificarii in mod direct a calitatii si specificatiilor prezentate, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.
Atat in cazul comenzilor la distanța, cat si in cazul celor efectuate in showroomul Vanzatorului, returul marfii se va efectua integral pentru o anumita pozitie.
Nu se accepta retururi partiale dintr-o anumita pozitie din factura.
Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare, doar pentru comenzile on-line livrate de catre vanzator. Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator sau de folosirea necorespunzatoare a produsului va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Daca produsul a fost utilizat de catre Cumparator si nu mai poate fi returnat in stare corespunzatoare, Leona Marmura Granit nu va putea returna contravaloarea acestuia.
Forta majora
Nici una dintre Parti nu va fi raspunzatoare fata de cealalta Parte pentru neexecutarea obligatiilor rezultate din prezentul Contract, in situatia in care aceasta neexecutare a fost cauzata de forta majora.
In ipoteza interventiei unui caz de forta majora, Partea interesata sa il invoce este datoare sa ia toate masurile in mod rezonabil necesare pentru inlaturarea consecintelor fortei majore si sa notifice aparitia cazului de forta majora celeilalte Parti in termen de 5 zile. Incalcarea acestor indatoriri inlatura efectele fortei majore asupra Contractului, Partea vinovata ramanand obligata sa raspunda pentru neindeplinirea obligatiilor sale.
In cazul in care efectele fortei majore dureaza mai mult de 90 de zile, oricare dintre Parti are posibilitatea denuntarii unilaterale a Contractului, fara nicio penalitate pentru niciuna dintre Parti.
Litigii. Legea aplicabila
Orice litigii aparute intre Cumparator si Leona Marmura Granit vor fi solutionate pe cale amiabila.In cazul in care acest lucru nu este posibil, solutionarea va reveni instantelor de judecata competente din Ilfov.
Reglementarile legale privind solutionarea oricaror Reclamatii:
1. www.anpc.ro
2. Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, va rugam sa transmiteti un email la
of****@le****************.ro
, raspundem in maxim 48h (exceptand weekend-ul si zilele de sarbatoare legala).
3. Formular retur marfa – descarca formular
4. Solutionare online a litigiilor:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO
Garantia de conformitate
Produsele noastre beneficieaza de garantia legala de conformitate a produselor de 2 ani conform OUG 34/2014.
Toate produsele beneficiaza de garantie in conditiile Legii 449/2003. Conditiile acordarii garantiei difera de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice. In acest sens, garantia va fi acordata diferentiat, in conditiile legislatiei speciale privind garantiile produselor, respectiv, in conditiile Codului Civil.
Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul trebuie sa aiba asupra sa bonul fiscal si factura in original. De asemenea produsele vor trebui montate de catre o persoana autorizata pentru a beneficia de garantie.
Daca Cumparatorul intampina dificultati sau daca doreste sa faca o reclamatie ori sesizare, este rugat sa completeze formularul de „Sesizari si Reclamatii” – descarca formular – si sa-l trimita pe adresa de email
of****@le****************.ro
sau sa-l depuna direct la showroom-ul din Intrarea Biruintei 3, Pantelimon, Ilfov, pentru remedierea situatiei.
Riscuri
Riscul asupra bunurilor va trece de partea consumatorului, dupa ce bunurile au fost incarcate in mijlocul de transport.
Daca consumatorul nu se prezinta in termen de 6 luni de la data la care i s-a notificat faptul ca marfa este gata pentru receptie sau daca livrarea nu poate avea loc in termen de 6 luni de la data la care i s-a notificat cumparatorului faptul ca marfa este gata pentru livrare, din motive imputabile cumparatorului,acesta va pierde sumele achitate, iar marfa redevine proprietatea societatii.
Societatea poate pastra in custodie marfa clientului numai in baza unui contract scris.
Mediul Inconjurator
SC LEONA MARMURA GRANIT SRL este preocupata de problemele ecologice ale planetei noastre.
Piatra naturala are o durata de utilizare indelungata, este inerta si nu elibereaza emisii, lucru important pentru cei cu alergii sau afectiuni respiratorii.
SC LEONA MARMURA GRANIT SRL este dedicata pentru a recicla sau a refolosi produsele de impachetare ale bunurilor de import si cauta in continuare moduri de reducere a impactului asupra mediului in ceea ce priveste folosirea materiilor prime, a energiei, a apei si a logisticii.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE
SC LEONA MARMURA GRANIT SRL respecta legislatia in vigoare referitoare la protectia datelor cu caracter personal. Sediul materiei il reprezinta o serie de acte normative:
– Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
– Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE
– Legea nr. 129/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 102/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, precum și pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Colectarea datelor cu caracter personal se poate face prin diverse modalitati si instrumente specifice precum: aplicatia de gestiune a newsletterului prezenta in magazinul virtual, bifarea optiunii de abonare la newsletter din cosul de cumparaturi, salvarea in baza de date ca urmare a participarii utilizatorilor la diverse concursuri si loterii publicitare organizate de Leona Marmura Granit sau diversele formulare de abonare disponibile in magazinul virtual sau in showroom-ul Leona Marmura Granit.
Datele ce vor fi salvate in baza de date ale Leona Marmura Granit sunt: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon si adresa.
Optarea pentru abonarea la newsletterul Leona Marmura Granit implica acceptul utilizatorilor website-ului ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate.
Scopurile prelucrarii acestor date sunt: informarea cu privire la comanda efectuata de Cumparator in cadrul magazinului virtual Leona Marmura Granit, informarea despre produsele si promotiile Leona Marmura Granit sau despre orice alte promotii sau activitati desfasurate de Leona Marmura Granit, realizarea de rapoarte statistice.
Leona Marmura Granit se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, cu exceptia partenerilor de servicii de marketing si alte servicii, agreati de Leona Marmura Granit, cu care exista contracte in acest sens si care se obliga prin acestea sa protejeze aceste date.
Utilizatorii se pot dezabona de la primirea newsletter-ului, cand nu mai doresc prelucrarea datelor cu caracter personal prin bifarea optiunii “Dezabonare” din cadrul acestuia.
[trebuie sa existe dovada acordului expres]
Leona Marmura Granit SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
Scopul colectarii datelor este: inregistrarea in scopuri contabile si emiterea facturii fiscale; activitati de marketing/trimiterea de newslettere de catre baza de date a Vanzatorului, de la care va puteti dezabona in orice moment.
Cumparatorul se obliga sa furnizeze Vanzatorului datele necesare facturarii, acestea fiind necesare emiterii facturii fiscale aferente comenzii plasate. Refuzul Cumparatorului de a furniza aceste date determina anularea comenzii.
Doriti sa primiti informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de De-piatra.ro / Leona Marmura Granit SRL
□DA □NU
Drepturile persoanei în contextul prelucrării datelor cu caracter personal
Conform cerinţelor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 26 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE, vanzatorul are obligaţia de a utiliza datele de identificare şi adresele cetăţenilor români în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate. Scopul colectării datelor este:
Conform dispoziţiilor art.12-22 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 26 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE, cetăţenii români beneficiază de dreptul de informare, de acces, de intervenţie asupra datelor şi de dreptul de a nu fi supuşi unei decizii individuale. Orice persoană are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Exercitarea acestor drepturi se poate realiza prin intermediul unei cereri scrisă, datată şi semnată, adresată vanzatorului.
Datele solicitate, se furnizează în scris sau prin alte mijloace, inclusiv, atunci când este oportun, în format electronic. În cerere solicitantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, sau printr-un serviciu de corespondenţă care să asigure că predarea i se va face numai personal.
Operatorul furnizează persoanei vizate informaţii privind acţiunile întreprinse în urma unei cereri în temeiul articolelor 15-22, fără întârzieri nejustificate şi în orice caz în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ţinându-se seama de complexitatea şi numărul cererilor. Operatorul informează persoana vizată cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând şi motivele întârzierii.
De asemenea, este recunoscut dreptul fiecărui cetăţean de a se adresa justiţiei.
Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email: of****@le****************.ro sau direct la sediul Vanzatorului din Pantelimon, judet Ilfov, strada Intrarea Biruintei 3.
Copyright. Limitarea Raspunderii
Intregul continut de pe www.de-piatra.ro (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse , idei, poze, video, sunete sunt proprietatea SC Leona Marmura Granit SRL, cu urmatoarele date de identificare: RO 480774, J23/800/2002, Intrarea Biruintei 3, Pantelimon, jud Ilfov, capital social 400 ron. Compania nu garanteaza ca website-ul www.de-piatra.ro si continutul acestuia nu contine erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe www.de-piatra.ro in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de drepturile de autor, va rugam sa ne scrieti un email pe of****@le****************.ro si veti primi un raspuns in maxim 48 de ore de la primirea emailului.
Orice eroare de omisiune, tipografica sau de redactare, care apare in literatura de vanzare, oferte, lista de preturi, factura sau alt document sau informatii eliberate de catre societate, se vor corecta fara nicio raspundere din partea Vanzatorului.
Insemnele grafice, denumirile, marcile (cum sunt, de exemplu: numele site-ului si a companiei Leona Marmura Granit) sunt proprietatea Leona Marmura Granit si nu pot fi preluate si/sau folosite fara acordul prealabil scris al proprietarului.
Utilizatorul nu va copia, distribui, prelua, publica in scop comercial nicio informatie continuta de magazinul virtual Leona Marmura Granit, fara acordul prealabil scris al titularului site-ului.
Orice modificare neautorizata a site-ului este interzisa.
Leona Marmura Granit este detinatoarea tuturor drepturilor de proprietate intelectuala sau de autor asupra magazinului virtual, respectiv asupra marcilor, designului, functionalitatilor site-ului, imagini si specificatii tehnice.
Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora, prezentate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori, iar Leona Marmura Granit ofera suportul tehnic pentru afisarea lor.
Leona Marmura Granit nu raspunde pentru prejudiciile create, din cauze ce exclud culpa sa, de nefunctionarea magazinului virtual, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual (ex. defectiuni la reteaua de internet).
Date contact :
LEONA MARMURA GRANIT SRL
Sediu social: Pantelimon, str. Campului 3, judet Ilfov
Punct de lucru: Pantelimon, str. Intrarea Biruintei 1, judet Ilfov
: Ramnicu-Valcea, str. Calea Bucuresti 47A, judet Valcea
Telefon/Fax: 021.314.66.67
E-mail:
va*****@le****************.ro
Formular sesizari si reclamatii
Stimati consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat, dacă
doriţi să transmiteti o sesizare sau o reclamatie:
Către: LEONA MARMURA GRANIT SRL
Vă informăm prin prezenta cu privire sesizarea / reclamatia următoarelor:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Nume si prenume
Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
Data …………………………………
Formular Retur Marfa
Stimati consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat, doar dacă
doriţi să vă retrageţi din contract, in termenii si conditiile mentionate pe site-ul nostru www.de-piatra.ro, rubrica informatii.
Către: LEONA MARMURA GRANIT SRL
Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea noastră din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse /prestarea următoarelor servicii :
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Numarul si data comenzii ……………….……/primite la data …………………..
Numele si prenumele consumatorului ………………………………………………………
Cont bancar………………………………………………………………………………………
Adresa consumatorului ………………………………………………………..
Nume si prenume
Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie prin posta/curierat)
Data …………………………………